Regulamin

Zasady uczestnictwa w zawodach

Uczestniczyć mogą chłopcy urodzeni w 2001 roku i młodsi, posiadający uprawnienia do gry, aktualną kartę zdrowia oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Zawodnicy muszą być ubezpieczeni przez macierzyste kluby. W turnieju mogą zagrać dziewczynki urodzone w roku 2000 i młodsze. Przed rozpoczęciem rozgrywek w biurze zawodów nastąpi weryfikacja tożsamości zgłoszonych zawodników (obowiązkowe: legitymacja szkolna lub paszport oraz karta zdrowia). Drużyny uczestniczące w zawodach winny przedstawić organizatorowi listę maksymalnie 14 zawodników z następującymi danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, numer koszulki. Drużyny obowiązuje jednolity strój sportowy podczas gry oraz stały numer zawodnika na koszulce podczas trwania turnieju.

System rozgrywania zawodów

Zespoły zostaną podzielone na 4 grupy eliminacyjne, w których rywalizować będą systemem każdy z każdym.

O kolejności w grupie decyduje:

  • liczba zdobytych punktów
  • bezpośredni pojedynek
  • różnica bramek
  • większa ilość strzelonych bramek
  • seria rzutów karnych między zainteresowanymi drużynami

W finale w przypadku remisu obowiązują rzuty karne, jak w pozostałych przypadkach. Na boisku w trakcie gry przebywa 5 zawodników z pola oraz bramkarz.

Czas gry 1x13 minut w fazie grupowej, czas finału to 20 min.. Przy wznawianiu gry, po aucie bramkowym piłka zagrywana jest tylko i wyłącznie wyrzutem ręką na swojej połowie. W przypadku, gdy piłka przekroczy połowę boiska następuje rzut wolny pośredni dla drużyny przeciwnej. Wprowadzanie piłki z autu odbywa się nogą po podłożu. Odległość zawodników drużyny przeciwnej od zagrywanej piłki z autu wynosi 4 m. Gra z autu musi być wznowiona w ciągu 5 sekund. W innym przypadku grę z autu wznawia drużyna przeciwna. Z rozpoczęcia gry nie można zdobyć bramki. Obowiązuje zakaz gry wślizgiem. Za kontuzje, wypadki i inne zdarzenia losowe zaistniałe w czasie trwania turnieju organizator nie ponosi odpowiedzialności. Każda drużyna biorąca udział w turnieju zobowiązana jest do przestrzegania ładu i porządku na terenie obiektu, na którym rozgrywane są zawody sportowe. Za ład i porządek w przydzielonych szatniach odpowiadają trenerzy i opiekunowie grup, za wszelkiego rodzaju szkody odpowiada cały zespół.

Jeżeli drużyna wykonuje rzut wolny dłużej niż 5 sekund to wówczas sędzia dyktuje rzut wolny pośredni dla drużyny przeciwnej. Przy rzucie wolnym zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się w odległości nie mniejszej niż 5 metrów od piłki.

Rzuty karne: Rzut karny wykonuje się z odległości 9 metrów od bramki.

Rzuty rożne: Zawodnik ma 5 sekund na wykonanie rzutu rożnego, w przypadku prze-kroczenia tego czasu grę wznawia bramkarz drużyny przeciwnej.

Przy wybijaniu rzutu rożnego zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się w odległości nie mniejszej niż 4 metry.

Sędziowanie

Obsadę sędziowską zapewnia organizator (sędziowie delegowani przez Pomorski Związek Piłki Nożnej). Zmiany zawodników systemem hokejowym w strefie zmian przy ławce rezerwowych. Wykluczenia czasowe wg interpretacji sędziego 1-3 minut, a w skrajnych przypadkach wykluczenie z gry - czerwona kartka. Zawodnik ukarany wykluczeniem, może wystąpić dopiero w następnym meczu swojej drużyny. Drużyna grająca w osłabieniu po utracie bramki może uzupełnić skład o jednego zawodnika.

Opieka Medyczna

Każdy zespół winien posiadać:

  • dokumenty zawodników + pesel
  • ważne badania lekarskie
  • polisę ubezpieczeniową na turniej lub oświadczenie trenera

Nagrody

Każda drużyna uczestnicząca w turnieju otrzyma pamiątkowy dyplom, natomiast każdy uczestnik pamiątkowy medal BFC2013. Dziesięć najlepszych w klasyfikacji drużyn dodatkowo otrzymają trofea sportowe w postaci pucharów. Przewidziane są również atrakcyjne nagrody rzeczowe dla co najmniej pierwszych trzech zespołów turnieju.

Wyróżnienia indywidualne organizatorów otrzymują:

  • najlepszy bramkarz turnieju
  • zdobywca największej ilości bramek
  • najbardziej wszechstronny zawodnik turnieju

Rozgrywki w technicznych 'wymiarach'

  • Termin: 07-08 marzec 2013
  • Obiekt rozgrywek: ERGO ARENA
  • Ilość boisk: 2
  • Wymiary do gry: 44 x 22 metry
  • Zawodnicy: urodzeni w 2001 roku i młodsi
  • Ilość piłkarzy na boisku: 5 zawodników + bramkarz
  • Ilość zespołów: max 28
  • Czas gry: 13
  • Bramki: 5 x 2 m.
  • Obuwie: halówki lub turfy (zakaz gry w lankach)

Program Turnieju:

  • 06 marzec 2013 - przyjazd i zakwaterowanie do godziny 20.00
  • 07 marzec 2013 - mecze eliminacyjne w grupach od 8.00 do 19.30
  • 08 marzec 2013 - mecze pucharowe, półfinały i wielki finał od 8.00 do 18.00

Organizator dopuszcza udział w turnieju 14 zawodników oraz trzech opiekunów.

Obecność rodziców mile widziana na trybunach. Obok zawodów sportowych w tym samym czasie zapewniamy animatorów do różnych zabaw i konkursów. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie jak również do interpretacji regulaminu w sprawach spornych.

Opłaty uczestnictwa w zawodach

  • w pisowe od drużyny 400 zł - do 31.12.2012r.
  • zakwaterowanie w Hotelu Posejdon 300 zł (od osoby) - do 18.02.2013r.
  • koszty dojazdu na turniej we własnym zakresie.

Zakwaterowanie na dwie doby z pełnym wyżywieniem ------ 300,00pln

!!! ! Obowiązkowo wykupione przez drużyny u organizatora BFC !!!!

Hotel ORBIS Posejdon Gdańsk, ul.Kapliczna 30

Nad samym morzem, blisko ERGO ARENA, hotel z krytym basenem.

Dla wszystkich pokoje 2 osobowe o wysokim standardzie.


Paweł Wypij

Tel. 518 358 753
[email protected]

Wojciech Karol Bladowski

Tel. 601 189 320
[email protected]

Patronat

Drużyny

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!